Deklarerat!

Nu har jag deklarerat! Så skönt att ha det gjort! 6900 spänn ska jag få illbaka så hoppas de kommer innan midsommar så jag kan ha dom vid Metaltown och till nya sommarkläder och sånt :D
It feels so good!

Jag har fått en cykel från en kvinna från jobbet så imorgon ska jag hämta den, och då kan jag äntligen cykla till jobbet! :)
Så onödigt att ta bussen en timma innan jag börjar när jag kan cykla dit på typ en kvart... Sen ska jag träffa Sarita i stan  så ska jag köpa födelsedagspresent till Gudrun :)
Jag vill ha en ny festklänning/linne men får se om jag lägger pengar på det imorgon...I think not.
Efter det ska jag träna och det ska bli riktigt roligt! Det är iofs alltid kul, men nu har jag hittat en tjej att träna ihop med! Jag har ju alltid min tränare där, men det är kul/väldigt lärorikt att ha en annan boxarjtej där som man kan göra parövningar med. Det känns som att jag lär mig mest när jag tränar med henne. Så hoppas bara hon dyker upp imorgon, hehe....

Kommentarer
Postat av: Karrow

Gött! :D

2009-04-09 @ 09:08:22
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Tres

härligt att du har nån å träna med :) allt e ju roligare i par, hehe :P



generöst att ge bort en cykel!! :O

2009-04-11 @ 08:05:50
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0