Påsk!

nu är det redan påsk!! Tiden har gått så galet fort efter jul, och det känns jättebra! Men nu över sommaren kan det gå saktare tycker jag så man kan njuta lite innan det blir never-ending vinter igen...
Jag jobbar inget över påsk, vilket är synd för det innebär massa OB...men men, jag har ju ett jobb iaf! vilket man ska vara glad för nu i dessa tider...
Idag har jag inte gjort nåt speciellt...Gick en sväng på frölunda torg, köpte strumpbyxor och bakgrejer så gick jag hem och bakade amerikanska chokladmuffins. Dom blev jättegoda, speciellt när man värmer dom så chokladen i smälter lite... Sedan hade vi påskmiddag meds familjen här, och sedan skjutsade jag lillasyster - PÅ CYKELN - till mariaplan. En 20åring coh en 15åring på en cykel - det var tungt kan jag lova...Värsta träningspasset... Så nu är jag skittrött...Både p.g.a cyklingen och att jag fortfarande ä så mätt...Kommer nog somna tidigt ikväll, men det är bara bra för imorgon blir det fullt ös hela dagen! Klockan 3 ska jag vara hemma hos Gudrun så ska vi grilla, spela spel och sedan festa för att fira hennes 20års dag! :)
Det ska bli en riktigt rolig dag så hoppas bara vädret blir så fint som de sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0