Sleepy time

Inatt sov jag 11 timmar, och det var så j'ävla skönt. Jag sov djupare än vad jag gjort på länge... De senaste nätterna har jag sovit 4 timmar i snitt, så det varriktigt skönt att sova ut. Känner mig riktigt utvilad nu. Men mina drömmar var lite konstiga. (Som vanligt). Jag drömde bl.a att jag och Z var i New york och var i höga byggnader och åkte världens konstigaste tunnelbana, sedan drömde jag att jag skulle gifta mig och fick världens panik. Det var några tillar kvar till vigseln och jag tänkte för mig själv hur faan jag kunde gått med på att gifta mig nu när jag bara är 20 år. Killen jag skulle gifta mig hade jag inte heller känt så länge, och jag tänkte att jag inte vill stadga mig än och gå miste om resor, utomlandsjobb, dejting och sånt där man kan göra när man e singel. Världens panik fick jag men sen började en annan dröm. jag hade dock fortfarande bröllopsklänningen på mig, men den såg mer ut som en partyklänning...Jag cyklade runt i slottskogen/skogen/stan och sen vaknade jag...


Ang igår kväll; Det blev inget festande, jag var för trött. Men vid halv 9 tiden ringer Z och säger att hon är utanför mig om 5 minuter. Hon skulle köra Linda till hennes "Kille" så skulle de prata om sitt förhållande, så Z ville att jag skulle hålla henne sällskap i bilen så länge. Så jag var hemma vid 22tiden och sedan kollade jag lite på TV innan jag somnade.

Idag har jag inte så mycket planerat...Ska tvätta nu, sola och sen ha movienight med Z ikväll. Sedan kanske jag ska träffa Gudrun på dagen om vi har tid. Hon skickade massa sms igår och undrade vad jag gjorde, sen när jag svarade på kvällen skrev hon ett sms där shon skrev att hon "ska sova nu men hör av mig imorgon efter kalaset."
Klockan var då 20:12. Klockan 8 på en lördagskväll sover hon, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0