Back on track

Efter 5 dagars sjukdom blev jag frisk och nu känner jag mig levande igen! En bra sak med att bli så sjuk är att man verkligen uppskattar att vara frisk sen. Jag har jobbat tisdag till idag och är lite trött nu. Sarita undrade om jag ville hänga med och spela laserdome ikväll, men jag orkar verkligen inte... Plus att jag lovat bort mig till Z redan och vi ska ut. Men det känns inte lika ansträngande att gå ut som att spela laserdome, så raincheck på det! Ikväll ska vi nog börja på nåt förfestställe som Viktoria eller nåt, och sedan dra till Peacock där det skulle vara nån grej ikväll.... Men man vet aldrig vart vi hamnar!

Jag var även ute i onsdags med Z, Anders och så hittade vi Sara på Nivå. Jag gillar verkligen Nivå! Så himla mysigt och bra ställe. Så stort och med 3 våningar och en till liten avdelning vid bottenbaren så finnas det massa olika musik, blandat folk och en stor uteterass. I onsdags träffade vi även två gamla klasskompisar där och deras vänner. Ett tag var det shotkrig i baren, vilken innebar att en kille tvärs över baren köpte shots till oss och en kille i vårat gäng köpte tillbaka till dom. Killen som köpte till oss gav oss bara skitäckliga saker som Jack Daniels för att vi skulle förlora. Men inget lag gav sig :)

Väldigt kul hade jag men trött som fan var jag när jag skulle till jobbet dagen efter. Men det är det värt ibland. Man måste ju leva lite oxå, och inte jobba jämt...

Imorgon och söndag är jag ledig och det ska bli skönt. Har jobbar så mycket helger på sistone så ska bli skönt att få en hel helg ledigt som "vanligt" folk. Imorgon ska jag träffa Gudrun och sedan ska vi träffa Sarita i stan för fika och bio :)
Blir en rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0