Min bror

Tänk att jag har en lillebror! De kom hem från sjukhuset idag och jag har gosat med honom hela tiden. Nu ligger han och sover. Förutom sina egna barn finns det inga man kan älska lika mycket som sina syskon! ♥
Vet inte hur jag ska klara av att gå till jobbet imorgon och vara borta hela dagen, haha.
För att göra det rent och fint idag har jag dammsugat, dammat, tvättat, strukit, bytt lakan, handlat mat, lagat mat, diskat...tvättat och satt på soff-överdrag, och plockat undan och gjort det fläckfritt här hemma så när de kom hem var det bara att sätta sig och äta :)
Fiskgratäng blev det och gott var det!
Nu om en liten stund kommer sarita hit så ska vi mysa med bebisen :)
So long!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du är ju en riktig stjärna! Och förstår att du har lite problem att vara hemifrån när en så söt en är där hemma!

2009-02-17 @ 22:37:53
URL: http://ernies.blogg.se/
Postat av: Tres

världens bästa storasyster!!:) Håller med syskonen älskar man fan så mkt!

2009-02-19 @ 15:09:41
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0