Kort summering 2008

2008 var ett bra år. Det var nog mitt bästa år hittills.

Några av de bra grejerna som hänt är;
Jag tog studenten
Jag var på en rolig bal
Jag var i Alanya med 3 roliga brudar
Jag fyllde 19 år
Jag skaffade ett nytt roligt jobb
Mamma gifte sig
Mamma blev gravid! (I februari smäller det)
Jag har vart mer lugn och avslappnad än nånsin
Jag träffade massa nya roliga människor


2008 var bra, och jag hoppas 2009 blir minst lika bra! Det jag ska göra om jag inte gjorde 2008 är att jag ska resa mer.

Kommentarer
Postat av: Lejla

ja det har jag, men det har blivit lite komplicerat...long story

2009-01-07 @ 00:40:54
URL: http://lelushka.blogg.se/
Postat av: Tres

2008 va fan annorlunda iaf =) mkt som hänt asså! Ja 2009 ska bli fantastiskt! :D Ok fan va jobbigt. Helst ska man va frisk när man piercar sig, men om du inte är frisk när jag är tillbaks den 18 så kanske vi kan pierca oss ändå ifall du känner för det, är ju din kropp och ditt val :) kram! längtar till 23 :D

2009-01-07 @ 10:19:23
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0