Lönen rykte på mellandagsrean...

...bara det att jag inte köpte nåt på rea!! Det enda jag köpte på rean var ett fint lila linne från Gina tricot, resten köpte jag till ordinarie pris...
Lite övriga grejer jag köpt, förutom kläder, underkläder, hårgrejer och sånt;
(*Bildkvaliten är så kass för att jag fick ta kort med mobilen för jag inte hittar min jävla kamerasladd)



Min nya älskade väska köpte jag idag på Lindex. Den är så fin och i perfekt storlek för att ha som datorväska.


Jättesnygga skinnhandskar från HM - 298 spänn!


Underbart fina och bekväma stövlar att trösta mina fötter med i vinterslasket


Till vänster ser ni världens snyggaste resefodral- där man kan sa sina kort, papper, pass, pengar och alla handlingar man kan hehöva när man är ute och reser! Jag fick det i julklapp av min mormor som är världens bästa på att köpa julklappar.



Så nu har jag iaf massa nya kläder, hårgrejer och allt möjligt kul så nu ska jag vara ekonomisk ett tag och inte köpa nåt onödigt. Anledningen till att jag behöver bli ekonomisk och spara pengar är p.g.a en grej som eventuellt händer i April - Men jag kan inte säga nåt förrän det är garanterat så tills dess blir det hemligt!

Kommentarer
Postat av: Tres

oh noes! Tell me!!!

2009-01-08 @ 20:16:31
URL: http://vinterdvala.blogg.se/
Postat av: Tres

svar: hahaha, ja det är sorligt när man ser det så ^^

2009-01-09 @ 10:30:03
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0