Roligare vecka

Guud vad jag har jobbat nu... Som tur är har jag iaf roligt på jobbet, men man blir ju ändå trött när man jobbat 9 timmar sex dagar i sträck... Så därför har jag inte orkar blogga, men hade jag haft lite fler läsare så hade man ju blivit lite mer inspirerad att skriva, så det är faktiskt erat fel...

Nu jobbar jag 7-16 imorgon och sedan är jag ledig på tisdag! Det ska bli så skönt..Då ska jag gå med Z och se Benjamin Button på bio! :) Sen blir det party på onsdag, efter det jobbar jag lite till, sedan ska jag ut med Therese, Sara och Z på fredag och göra nåt kul på lördag. Sedan hade jag även velat åka skridskor i veckan...Får göra lite kul grejer nu när jag inte jobbar.

Kommentarer
Postat av: Tres

svar: jag ska bo i gbg för att jag tänkt skaffa jobb här i gbg (finns fler och jag och daniel vill bo i gbg) och sen söker vi lägeneht här :) Ses på fredag!

2009-01-19 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0