Vinterkräksjukan...

..Är här!! Herregud. Varenda jävla människa på jobbet är ju sjuk! jag jobbar på äldreboende och mer än hälften av personalen på andra avdelningen är sjuka och nu börjar personalen på min avdelning bli sjuka oxå... Och eftersom det är luftburet blir man sjuk onödigt fort...Räcker att man får ögonkontakt med nån så kräks man som en galning....
Typ varenda boende i hela jävla huset är sjuka eftersom de bor i samma hus... Idag fick 4 personal gå hem, igår gick 3 hem, i måndags 4...och så fortsätter det... Bara på min våning. Vi är underbemannade hela tiden nu.... Men jag har faktiskt aldrig haft vinterkräksjukan, och man kan tyldigen vara immun mot det, så jag tror jag är immun♥♥
Klarar jag mig på jobbet nu utan att bli sjuk så vet jag att jag inte kan få vinterkräksjukan och det gör mig helt galet glad! Helt förjävligt hemskt att ha diarré som vatten samtidigt som man sitter och kräks galla hela dagarna...Fy faan...

Kommentarer
Postat av: datharmadbolle

So young, so naive...

2009-01-30 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0