Ledig...

Jag jobbade i lördags, resten av förra veckan var jag ledig...Ofrivilligt ledig.
Jag jobbar som timvikarie på ett äldreboende, men jag jobbar typ 90% och får alltid mycket jobb, men nu eftersom det var maginfluensa och fortfarande är maginfluensa på flera sjukhus tar inte äldreboenden in några gamlingar därifrån, och så har 6 st. av våra flyttat så vi har bara 13 boende nu, så då behövs det inte att jag jobbar...Men nu jobbar jag till helgen iaf...Får hoppas det kommer igång med jobb sen annars blir jag galen!!

Senaste dagarna har jag iaf kunnat fylla dagarna med att träffa vänner så jag har inte vart helt sysslolös iaf.
Idag ska jag sola, köpa nässpray, kanske ta en runda på stan och sedan ikväll ska jag träffa Z på en fika.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0