Sega dagar...

Gud vad jag är trött nu! Känns nästan som att jag skulle kunna somna nu och klockan är halv 9...
Gårdagen och idag har vart två ganska sega dagar...
Igår var ändå en mysig dag. Det var jättefint väder så jag mötte Linda i stan. Vi fikade och kollade i lite klädaffärer. Jag köpte dock inget, för nu får jag hålla i pengarna om jag ska ha råd med mina resor!
Efter det hyrde vi film och sedan åkte vi hem till mig, kollade på film och åt massa godis. Vi såg Mirrors (inte så jättebra) och Baby mama som var en sån film som man kan räkna ut slutet på de första 10 minutrarna, men den var jättesöt och rolig ändå. Sedan tog vi en promenad och sen åkte Linda hem.

Imorse cyklade jag till Linné för att sola men märkte att solariet var stängt idag, så jag cyklade hem igen...Sedan lagade jag mat och fixade lite hemma, sedan åkte jag och tränade. Thats pretty much it... Imorgon ska familjen åka till Ullared så då får jag lugn och ro här hemma på dagen. Det är alltid skönt att få vara ensam ibland. USch jag e så trött nu så jag inte ens kan skriva nåt vettigt....God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0