CV

Åååh kuul när man tänker säga nytt (eller snarare ett till jobb) och ska finputsa på sitt cv och märker att det är borta. Helt puts väck från datan. Så jag får väl helt enkelt skriva ett nytt.... Får göra det imorgon eller onsdag om jag har tid. Imorgon ska jag luncha med Z i stan, kolla runt lite i affärer och sedan träna. På onsdag ska jag träffa Lejla, Gudrun och Sarita och efter det ska jag träna igen. Jag tränade inte idag, och fick nästan lite dålig samvete när Gudrun fråga vart jag var nånstans, men vad fan, man kan ju inte träna jämt! Så nu ligger jag istället i soffan och kollar på Tv, läser Veckorevyn och äter choklad. Slapp som satan and I like it. Lite skillnad mot att stå med en boxningstränare som då och då slår en i magen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0