Tjejragg

Just det, i lördags på väg in till stan fick jag och Z lesbiskt ragg. Det finns inga lediga sittplatser så vi står upp i mitten av bussen. Bredvid sitter 4 tjejer och två av dom tittar på oss sen viskar dom lite till varandra. Jag hör den ena säga nåt om "hon blonda". Då säger hon andra "nej jag e mer inne på hon mörkhåriga". Sedan säger den ena till oss; "ursäkta, det är ingen av er som ska till Gretas va?"
Jag; "Näe tyvärr"
Hon: "Ok, vad synd.."

Men men, hade inte festen vi skulle på vart rolig så hade vi ju en nödläsning där ;)

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

hahaa klart ni skulle hängt med, kanske skulle varit as kul! :) ne magsjuka är inget att leka med asså... fyyy... hoppas jag (hanna) slipper... puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0