Träning! (?)

Våfflorna blev tastylicious, käkade en idag med nu innan jag ska bege mig in till stan. Jag ska träffa Gudrun och hänga med henne och köpa ett örhänge till hennes öronpiercing och sen ska vi möta Lejla för en fika. Efter det blir det nog träning...Har inte tränat nåt den här veckan men har verkligen inte haft nån lust! *suck*...får se om jag orkar idag...Annars får det bli en promenad i solskenet. Jag har inte alltid lust att träna, och då blir det oftast att jag skiter i det...
Kan man inte bara bli stark och vältränad av att träna lite ibland? Och ändå äta choklad och grejer? Fattar inte varför man ska behöva straffa sig själv för att få muskler och sånt där. Är det värd det?

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

fasiken va nice! välkommen tjejen! :)

nu kör viiii!!!! var bor du? Varma Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0