Chocolate chip and some milk please

Imorse vaknade jag av att en gubbe stod i mitt vardagsrum och pratade jättehögt. Jag undrade vad i helvete som pågick, men efter en liten stund slog det mig att det måste vara mannen som skulle köpa vårat gamla vardagsrumsbord. Inte det bästa sättet att vakna på precis.

Vid lunchtid åkte jag hem till Gudrun och umgicks med henne. Efter en stund kom henne spojkvän hem och bjöd på den godaste thaimaten jag ätit nånsin. Sedan bakade jag och Gudrun jättegoda chocolate chip cookies, så nu sitter jag och äter det och dricker mjölk. Hur gott som helst.

Och jo. Nu e Therese påväg till USA! Hon och pojkvännen ska till New york där en vän ska gifta sig, så de ska vara där på semester i två veckor. Jag hade gjort vad som helst för att gå hänga med. Gud vad kul! Jag skulle vilja åka dit och jobba nån månad, men hittar ingen bra sida om sånt....Inte för USA iaf....Man kna ju åka som Au pair, men då måste jag vara borta ett år typ.... Jag kan ju studera där ett tag annars, men jag hade inte tänkt börja plugga än på ett tag, och jag vill till USA nu.

Kommentarer
Postat av: Tres

du e sa sot!! Jag har bestallt min forsta mat har nu pa delivery, hahaha. Fick SKITMYCKET Mat, at inte ens halften haha. Kan ju leva riktigt billigt har! Aker garna med dig hit om du aker under nat lov for mig nan gang! =)

2008-08-28 @ 03:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0