en sån där...

1. När gick du upp idag?
5:00. upp och hoppa!

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter och pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?
Donkey punch. Sämsta filmen nånsin.

4. Favorit TV - program?
Hells kitchen

5. Vad åt du till frukost?
Knäckemacka, apelsinjuice, youghurt

6. Vad är ditt andranamn?
Therese

7. Din favoritmat?
Kyckling. Indiskt. Lax.

8. Vilken mat gillar du inte?
Lever.

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Sån där mix-skiva jag gjort helt själv

10. Vilken bil kör du?
Ingen

11. Vilken är din Favoritmacka?
Svårt där asså...

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Brist på empati för faen. och Folk som inte kan stå för vad de säger.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Svårt val, men mina nya klänningar är inte så pissiga.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Överallt! New York, Kalifornien,  Indien, Australien, Kenya, Paris.... etc etc...

15.Favoritklädmärke?
HM blir det mest. Men hade jag haft pengar hade jag gått bananas hos Betsey Johnson

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Hemma. I ett hus med en man och massa barnbarn som kutar omkring. Inget äldreboende helst.

17. Favorit tid på dagen?
På kvällen. Sådär 8-12.

18. Var är du född?
Göteborg

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Dans. Boxning. hockey?

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Sända tillbax till vem?

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Ingen är väl så hajk på detta skulle jag gissa

22. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola

23. Fotboll eller ishockey?
Hockey

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

25. Pedikyr eller manikyr?
Båda tack

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
jag rockar fett på mitt jobb. Kul nyhet för er!

27. Vad ville du bli när du var liten?
Polis. Åklagare (vilket jag fortfarande vill)

28. Bästa barndomsminnet?
Finns massa bra....

29. Varit i Afrika?
Ja, tunisien

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Faktiskt

31. Varit med om en bilolycka?
Bussolycka i Belgien

32. Favoritdag i veckan?
Lördag.

33. Favoritblommor?
Orchidé?

34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
ja du.... tough one...

35. Äger du en cykel?
näe, faktiskt inte

36. Vem fick du senaste mailet från?
HM

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Betsey johnson. And it would end baaad.

38. Läggdags?
ca. 01:00 på vardagar. som sagt, nattuggla.

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Slutade skicka brev när jag var typ 8

40. Senaste personen du delade en middag med?
emelie

41. Vad sysslar du med just nu?
"Varvar ner" efter jobbet

42. Favoritfärg?
Svart, blå röd

43. Hur många tatueringar ?
ingen än!

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0