CpTelefon

Men GISSA vem som är vken nu p.g.a att telefonen ringer 7 mijoner gånger???
Nu ska jag fan börja sova med ljudlöst när jag är ledig! Först började det ringa från dolt nummer (=jobbet), och då svarade jag inte för att jag blev sur för att de ringer 7 på morgonen på min lediga dag. Sedan ringde det dolda numret 5 gånger till. Mellan klockan 7 och halv 9. Precis efter det ringer min farmor, och då svarade jag. (hon ska ha kalas för min yngsta syster imorgon så jag svarade för att få lite info om det) Hon sa lite halv-dementa saker, glömde vad min syster hette, och sedan sa hon att kalaset är halv 5 imorgon. Efter det kunde jag inte somna om, så jag gick ner till tvättstugan för att kolla om det var ledigt - vilket det inte var - så jag får vänta med min tvätt tills klockan 11. God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0