Gothia jävla CP-Cup!

Jag hatar Gothia cup!! Bor man i Göteborg så är det inte alltid så jävla skoj när det kommer flera tusen fotbollshuliganer varje sommar som springer runt och beter sig som djur. T.o.m på spårvagnarna springer de runt och skriker. Som djur. Helt allvarligt. I hate it. Fotboll i all ära men detta är bara sjukt. Och idag när jag skulle till jobbet så var bussen knökfull med små fotbollsspelare så bussen åkte bara förbi mig. KUL. Så jag fick vänta på en annan buss och sedan gå en lång bit till jobbet bara för att Västtrafik aldrig lär sig att sätta in extrabussar! När de vet att flera tusen ungar ska åka buss och att alla vagnar/bussen är överfulla så får de la sätta in extrabussar. Dom förutsäger det lika bra som de gör varje vinter när snön kommer....

Kommentarer
Postat av: Annie

Å så luktar de oftast svett de små grinen, och pojkarna glor oförskämt mycket på alla stadens flickor. De borde har egna isolerade bussar så vi vanlig folk fick vara ifred.

2008-07-15 @ 10:46:48
URL: http://veryfishy.blogg.se/
Postat av: Tres

Åh, det saknar jag verkligen inte med Göteborg.. shit vad hemskt det är å bo där och försöka ta sig nånstans kollektivt när massa förpubertetsbarn med svett och finnar värmer upp för att heja på sitt favoritlag och stoppa tungan i varandras munnar :P Tycker synd om dig! Och västtrafik är dumma i huvudet, har också udnrat varför de gör så.. =/

2008-07-15 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0