Happy

Idag är jag egentligen ledig, men pengakåt som jag är tog jag ett extraskift, så idag jobbar jag 16-21. Inte så hemskt att börja 4 och bara jobba 5 timmar på kvällen, så det känns bra.

Och en lite kul grej; när jag tog studenten i Juni så fick jag ett presentkort laddat med 800 spänn av min moster. Jag har köpt lite grejer och antagit att pengarna är slut. Men nu när jag fick in och kollade saldot såg jag att jag har 146 kronor kvar! Sweet! Så nu innan jag går till jobbet ska jag köpa lite godis och nässpray.

Kommentarer
Postat av: Tres

Haha, pengakåt, vi är av samma skrot och korn xD Jobbar massor för att få pengarna, osså har man inte tid å spendera dem nästan när man jobbar så mkt - perfa! Mer pengar på färre tillfällen, inte helt fel ;)

2008-07-15 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0