Helg

Först vill jag be om ursäkt till båda mina läsare för att jag inte bloggat på några dagar, bla bla bla...
Jag har faktiskt inte hunnit/orkat. I fredags jobbade jag 7-14, sedan var det hem, laga mat, diska och städa lite innan jag gjorde mig iordning och  åkte hem till Linda som fyllde år. Hon hade tjejmiddag och vi var 6 tjejer där. Vi åt mat, hon öppnade sina presenter och sedan satt vi och pratade en stund. Efter det åkte vi in till Bryggeriet där vi satt en stund och drack lite... Efter det skiljdes alla åt och åkte hem... Så det var ingen jättekul kväll, men men, det kan inte vara perfekt jämt right?
Och sedan blev det lördag. Det är ju så att min mamma är gravid i 7 månaden, och som resultat av sin graviditet har hon fått carpaltunnelsyndrom i båda händerna. Så i onsdag opererade hon vänster hand och kan nu inte använda den över huvudtaget. Vad kan man göra med en hand? Ingenting. inte ens sätta upp en tofs eller knäppa en BH. Så i lördags fick jag äran att städa överallt, tvätta alla fönster, julpynta lite, laga mat, diska etc. Det tog nästan hela dagen. 6 timmar iaf. Efter det tyckte jag att jag förtjänade en myskväll, så jag köpte jag med naturgodis och åkte hem till Gudrun & Kaj. Vi kollade på Vänner och hade skoj.
Och sedan blev det söndag. Då jag jobbade 12-21. Och det var allt.
Nu måndag idag, och jag ska jobba 13-21 så nu ska jag snart åka iväg.
So long

Kommentarer
Postat av: Sensuellt

hur klarar du dig utan att blogga på flera dagar!?

2008-11-24 @ 11:46:50
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Tres

aj fan stackars din mamma. Borde vara nog med smärta att ens vara gravid tycker man... =/

2008-11-24 @ 19:25:23
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0