Underbara helg

Jag har haft en sån bra helg! Jag är hur nöjd som helst! I fredags efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning för att träffa Zelina på en "dinnerdate". Vi gick till Jensens (världens bästa restaurang) och åt mat och pratade om vad som hänt i veckan. Sedan träffade vi upp Sara och hennes kompisar och gick till Park Lane för att RIO skulle komma dit. (RIO=Han som bl.a. gjort låten "shine on"). Hennes killkompisar köpte in helrör och grejer och eftersom Sara stod på gästlistan spenderade vi inte en enda krona där. Mycket uppskattat. Vid 2-3 tiden åkte jag hem för att orka vara pigg dagen efter.

För det var lördagen som prioriterades, för då skulle jag ut med alla vikarier på jobbet! Och den kvällen var en av de bästa nånsin! Jag hade så galet kul. Först var vi hemma hos Angelica på förfest, där vi drack och skrattade från 6 till 23 ungefär. Sedan åkte vi in till stan och gick till Bryggeriet (där alla kom in). (Och där träffade jag även min vän Kaj) En av killarna vi var ute med köpte in massa shots så jag, Angelica och han shottade på nåt som smakade skit. jag höll på spy. det var det äckligaste nånsin. Men det stoppade oss inte för att ta en till... Men gud vad kul vi hade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0