Barnvakt

Sedan klockan 12 imorse har jag varit barnvakt, och ska vara det till 3-tiden imorgon. Jag mötte upp min gudmor (vars barn jag ska passa) på Lek&Buslandet klockan 12 för att yngsta flickan ska ha barnkalas. Så där var vi i tre timmar med 16 små tjejer som sprang runt och lekte, och gnällde varje gång de slagit sig. Nu e jag ensam med flickorna och har ställt in två fryspizzor i ugnen som vi ska äta till middag. Till maten ska vi kolla på Hannah Montana-filmen. Kul. Just det, de har sminkat mig oxå... Blå ögonskugga, mycket rosa rouge och rött läppstift. Jag ser ut som en blandning mllan en clown och en rysk hora. Och så har jag en målad nagel. Sedan ikväll ska vi kolla på "stjärnor på is" och hoppas på att tjejerna somnar tidigt eftersom de lekt på Buslandet i 3 timmar. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Kattis

haha håller tummarna :D

2008-10-04 @ 19:21:59
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0