Piercing!

Idag träffade jag Karolina. Vi har inte träffats på 3 år(!) så det var jåttekul att träffa henne. Vi tog en fika och kollade runt lite i stan och pratade om allt möjligt. Vi pratade även om att ha en liten reunion men klassen från högstadiet. Alla jag pratat emd är på idén, men problemet är baar vart vi ska vara? Ska man gå ut så kan det ju bli ett ptoblem att komma in när man är 20 pers...





Jag har ju länge pratat om att pierca öronen igen, och nu har jag och Karolina bestämt att vi ska göra det nästa vecka! Jag ska pierca här:



Kommentarer
Postat av: Karrow

Yeah! Det var riktigt trevligt! >:D



Vi får ta och hitta ett ställe där alla kan vara, hade ju varit skoj att träffas igen. :)



Hur gick det med schemat? Passar 31/10? Ska skicka ett speciellt mail till dig sedan... ;)



Svar: Ja, jävlar. Vet inte hur jag lyckats få så många läsare. :O



Haha, så klart du tycker. ;) Får se sen vad som händer om jag lyckas få tag på den först. :D

2008-10-22 @ 18:44:27
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Karrow

Svar: Helix och tragus! Helix och tragus! Pimp my language! :D

2008-10-22 @ 20:35:08
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Karrow

Yeees, det blir jättebra! :D

Ska vi ringa dom innan eller ska vi gå dit innan eller ska vi göra en drop-in och hoppas att dom har tid på fredag? :P

2008-10-23 @ 19:01:45
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0