God morning sunshine!

Idag vaknade jag klockan 8 av att solen lyste starkt ute och det var alldeles för ljust i rummet för att kunna sova. Och att lillebror skrek ute i vardagsrummet hjälpte inte sömnen direkt... Men jag somnade precis innan 23:00 igår så jag fick ändå sova länge. Jag åt frukost, fixade MSN på mammas data, och sedan ringde det på dörren. Lillasyster öppnade dörren medans jag klädde på mig. In i hallen kom mamma kusin! Så tidigt på morgonen helt oväntat - Speciellt oväntad för att han numera bor i Kroatien! Han är här nu i Sverige under påskveckan och hälsar på sin dotter och så, och sedan ska han ner och jobba igen. Han jobbar med nåt inom polisen, att skydda livvakter och med internationell brottslighet. Låter som ett så jäkla kul jobb!! Det vill jag oxå ha... Men då måste jag först kunna komma in på polishögskolan, sedan måste man väl jobba upp sig inom polisen i typ 10 år innan man får ett sånt jobb, och jag vill ha det direkt! haha.

Hur som helst, idag ska jag hem till Gudrun och fira ehnens födelsedag. Jag ska slå in hennes present fint så får ni se sen :)
Jättefint väder ute så det ska bli riktigt mysigt med grillning och olika roliga spel :)

Kommentarer
Postat av: Tres

rolig överraskning! :)

2009-04-12 @ 12:21:40
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0