Ledig vecka

Igår var vi ute på Nivå. Det brukar alltid vara så kul där men igår var det halvroligt...Och då var det ändå lönedag...Näe väldigt konstigt folk där igår! Massa jävla tyska killar som sprang runt och kramade tjejer och en av dom hoppade fram och pussade Sara på kinden, haha... Vet inte riktigt var alla normala killar är nånstans men vi lyckas aldrig träffa dom ute.
Efter en stund dök Anders upp och sa att han kör oss hem eftersom han bor i närheten, och det var ju bra eftersom vi då kunde stanna längre och missade sista bussen. Sen säger han att han kanske inte kan köra för han hittade ett ragg så jag och Z fick ta taxi hem. Sara sov hos nån killkompis som hon hittade på Burger king efter Nivå, hehe. Man vet aldrig vart hon tar vägen ;) 
Jag vaknade efter 12, åkte hem, åt frukost och surfade runt på internet. Sedan kom Sarita hit en stund och nu sitter jag här igen. Jättehungrig! Mamma får snabba på med maten nu...

Och! Nu e jag medlem på boplats!! Det känns bra. Vuxet. Lär ju få vänta ett tag på lägenhet men nu e jag iaf medlem :)
Jag vill inte flytta innan sommaren. Jag vill flytta efter sommaren, närmare mot vintern så jag hinner bli fastanställd och köpa lite grejer till lägenheten innan jag flyttar in, så jag inte bara har en säng och några gafflar i början, haha.
Idag skrev jag en lista på allt jag behöver/vill ha till lägenheten och det var ritkigt kul :)
För första gången jag får välja helt själv hur mitt hem ska se ut.

Kommentarer
Postat av: Tres

spännande! :) Håller tummarna för att du ska få nåt till vintern då! :)

2009-02-26 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0