En historisk dag. Dock inte min vardag...

Fan jag missade Obamas tal och allt idag! Men det lär ju visas mijoner gånger så jag lär nog få se det tills jag kan det utantill... Idag har jag inte gjort så mycket, och det har faktiskt vart skönt. Jag sov till 10, sedan åt jag frukost och kollade på tv. Halv 2 åkte jag och handlade mat och grejer på Frölunda torg. Efter det åkte jag hem till Sarita och träffade henne och Gudrun, efter ca. 2 timmar åkte vi in till en salong Sarita brukar klippa sig på. De hade sån kväll där de ger massa tips, har tävlingar och sånt. Ganska kul. Man fick ju bra tips och så, men de lockade håret på flera tjejer och gjorde samma sak i en timma, så jag och Gudrun satt och drack vin de bjöd på istället :)
Och innan vi skulle gå fick vi en ltien present - Ett jättelitet shampoo, balsam och hårinpackning.
Och nu e jag hemma.

Btw, nån som såg duokumentären på 5an igår kväll?? Helt SJUKT, handlade om en "sexskola" i amsterdam för oskulder. En 26årig kille åkte dit och fick vara där i 4 månader. Först gick han hos en 60-nånting årig kvinna som skulle lära honom om intimitet. De kramades och han fick ta på hennes bröst och så, och detta höll på i ca 3 månader. När han sedan var redo att gå vidare fick han träffa en annan kvinna som han träffade några gånger innan hon tog hans oskuld. Det var ganska äckligt faktiskt... Alla var så konstiga och verkade helt efterblivina, coh sedan gick man se när han hade sex med nån ful tant...uuusch

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja men visst borde orivigt vara motsatsord till rivigt, haha!! Men inte enligt Björn :P

Så nu säger vi "Björn du måste riva sängen" när han ska bädda :D

2009-01-21 @ 09:55:43
Postat av: Tres

svar: nej jag tänkte kontakta dem ifall jag inte får nåt jobb, men kan bara va timvikarie isf och i våras fick jag en tid eller två i veckan, så ska helt få ett jobb ist men om inte så kontaktar jag dem såklart =)

2009-01-21 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0