Lyckat party

Igår hade jag riktigt kul! Det började med att jag köpte ett par snygga svarta pumps med öppen tå, sedan åkte jag hem till Z. Vi åt soppa och gjorde oss iordning för fest och lyssnade på min grymma ultimata party-platta! (som hädanefter ska spelas på varje fest)
Vid halv 10 åkte vi in till stan för att gå på fest hos en kille som Z känner. På festen hittade vi oxå några roliga killar som vi träffat några gånger ute, och en massa tjejer. MASSA. Det var typ 7 killar och 15 tjejer eller nåt...
Men vissa tjejer spårade ut lite.... En tjej som bodde nånstans ute på landet utanför uddevalla visste tydligen inte hur man festar eller uppför sig, så redan när vi kom var hon så tvärfull att hon låg inne i sovrummet och sov. Sedan kräktes hon. Överallt. Hela golvet i sovrummmet OCH I SÄNGEN! Jag tycker så jäävla synd om killen som äger lägeneheten! Han var snäll och hade en fest för sin kompis som fyllde år och så tar folk med sig tjejer som förstör hans säng och allt. Det var spill på alla mattor, spy på golvet i sovrummet OCH i badrummet, så han fick gå runt och moppa medans två killar bar ut tjejen och satte henne i en taxi. Sedan fick en annan kille mötta upp taxin och bära henne hem... Sedan var det andra tjejer där som bara sölade och var jobbiga men alla dessa tjejer stack vid 11-tiden så då var det bara jag, Z och två andra tjejer kvar med killarna. För vi var tydligen de enda tjejerna som vet hur man uppför sig ritkigt..
Sedan åkte vi in till stan. Fetsen var på heden men eftersom jag och Z hade killer-pumps så tog vi taxi dit. Då försvann de andra tjejerna. Så jag, Z och 3 killar var kvar och vi gick till Push, där vi dansade en stund. Vid halv 3 (eller halv 4 eftersom man vred fram kockan) åte jag och Z hem. Och det var den kvällen.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning, sedan ska jag åka tillbaka hem till Z. Vi ska ha tjejmiddag/spelkväll med två kompisar så vid 4tiden ska jag åka dit och laga mat.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0