Good morgning sunshine

Igår var jag ute. Och det var riktigt kul. Roligare än jag nånsin haft ute faktiskt. Kvällen började med förfest hos Gudrun, där vi drack lite vin och åt ostbricka som Gudrun hade fixat (För fina grejer för oss egentligen, vet inte vart det kom ifrån). Sedan skulle vi då ut. Vi gick först till Trädgårn men där var det världens kö så vi gick till Respekt istället. Jag har inte vart där sedan min studentfest (juni), och då var det väldigt kul så vi gick dit. Men där var det inte så roligt...Musiken var alldeles för seg. De spelade bara seg "love is wicked, in da club" och sån musik, och efter en stund blir det väldigt segt och tröttsamt. Så jag ringde Z och vi bestämde att vi skulle mötas utanför en annan klubb där henne spojkvän jobbar som bartender. Vi tappade lite folk på vägen men jag och Lejla gick iaf till klubben och mötte upp Z. Vi gick in och det kändes riktigt bra, för där hade de grym musik. Lite udda typer där dock....En kille flippade över och var hög som ett hus, en annan åkte runt i rullstol och muckade gräl och ett freak vi sett där förut stod bara bakom oss ibland och sa saker som "Jag går till baren kommer strax, får jag smaka på din drink?". Huge freak. Vi träffade massa folk vi kände, blev bjudna på massa sprit, drack hot shots, blev nersprutade av Viktor i baren, dansade och höll på tils de stänge. Vi väntade på att Zas pojkvän skulle sluta så vi kunde åka taxi med honom hem, så mellan 5 och 6 var det bara vi två där förutom alla killar som jobbar där. Jag och Z hade druckit en hel del så vi satt på var sin barstol och skrattade onormalt mycket åt allt och ingenting. Sedna åkte vi hem. Kul som fan hade vi. Samma nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0