Vardagshumor

Eftersom jag jobbar på ett demensboende händer och sägs det roliga saker hela tiden. Men här är dagens 3 roligaste grejer sagda av personalen;

*En kille tappar ut alla sina snus på golvet*
-Men FAAN!
*vi skrattar*
-Det var min sista snusdosa! Och jag har inte råd att köpa nån ny nu heller....
-Men plocka upp dom då.
-...
-Men plocka bara upp dom. Dom har nog inte blivit så smutsiga bara genom att ha legat på golvet 5 sekunder.
-Näe men det kanske finns kissbakterier på dom nu...
-Men det är inget farligt med kiss. Kiss är typ det renaste du kan dricka.

*kille i bakgrunden*;
-Jaha, men varför svider det då på huden när man får kiss på den?
-...
-Näe asså, jag... eeh...

*skratt*

♥♥♥

-Hennes dotter är där.
-Va? Vem fan är Dotta?

♥♥♥

*Vi sitter på kontoret och har rapport till kvällspersonalen. Alla börjar prata lite med varandra om olika händelser under dagen och då det blir tystare hör man en kvinna*;
-Ja, eller dricka. Jag kanske gillar att röka hasch...


Kommentarer
Postat av: Karrow

Hahahaha! :D





Svar: Tack så mycket! :D

Testa, du kan säkert göra något roligt.. ;)

2008-12-17 @ 21:46:09
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Tres

hahaha härliga citat:D

2008-12-22 @ 12:10:39
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0