Vem ska med??

I förrgår kom mamma+Abbe hem från Tunisien. Idag åker Sarita och henne spojkvän dit på en veckas semester. Finns det sista minuten resor till turkiet om en vecka åker mamma+Abbe dit. Och jag är så uttråkad att jag dör!! Jag vill oxå göra roliga saker!! Jag bara jobbar och gör inget kul. Känns som att jag slösar bort hela sommaren... Nästa helg ska jag till Ullared med Gudrun. Det är allt jag har planerat. Så sorgligt att jag nästan får ångest. Jag vill göra massa roliga saker! och nåt jag verkligen vill är att gå på festival. Kanske Way out west? Ligger ju i Gbg och allt. Så behöver jag ju inte åka långt.. Och jag har inte tillräckligt många lediga dagar på rad för att ta en sista minuten.....Nåt annat roligt man kan göra?

Kommentarer
Postat av: Tres

Känner desamma! Är inte ledig en enda dag till denna månaden ^^ Man får nästan abstinens, visst kan man göra saker, men väldigt begränsade saker tyvärr =/ Vore asnajs å resa bort en vecka. MEn tänkte ta igen det i höst, ska åka på en sista minuten med Kät och Sara, ska ni med? :)

2008-07-25 @ 13:49:30
URL: http://studentblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0