cant be stupid ey?

jag kom på en sak förut. En liten plan om hur jag ska spara tid på morgonen. Eftersom jag nästan jämt jobbar dagskift så börjar jag 7. Bussen hemifrån går 06:14. Vilket betyder att jag får gå upp typ 5. Imorse sov jag 10 minuter längre och fick därför offra sminkningen. Men eftersom jag är på jobbet 20 min innan jag börjar så kan jag sminka mig där. (lite mascara och vit eyeliner så jag inte ser HELT död ut) Och eftersom vi har rapportering på morgonen (ca en halvtimme) så tänker jag äta min frukost under den imorgon. Så kan jag sova en hel halvtimme längre imorgon och käka frukosten på jobbet! Best plan ever!

Kommentarer
Postat av: Tres

Genialt! Man borde ta efter dig, låter inte helt fel. :)

2008-07-01 @ 11:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0