Update

Vet ni vad jag fick reda på igår? Att flickvännen i mitt inlägg "party night" är en av mina chefer. Nice.

I fredags var jag hemma hos Therese och Daniel i Allingsås. Jag, Sara och Therese började kvällen med att käka pizza och dricka världens godaste drickar. Farligt goda och eftersom de inte smakade sprit hade vi nog alla hamnar på akuten om vi inte hade självbehörskning. Efter det spelade vi lite Family guy spel, och sedan spelade vi ett jätteroligt sällskapsspel som heter Alias. Jag skrattade så jag grät och jag var inte ensam om det. Sjukt kul. Sedan spelade vi lite Guitar hero, Singstar och Wii. Efter att ha provat en hel spelbutik tänkte vi dra till Daniels kompis och krascha hans fest. När vi kom dit var det bara han och Daniel där. De spelade Mario kart på Wii online. Hardcore party. Vi var där i ca. 2 timmar innan tjejerna följde mig till tåget. Klockan var då 2 och det var det sista nattåget som jag var tvungen för att ta för att jag skulle jobba dagen därpå. De hade iaf styrt upp "festen" och haft jättekul när jag gick. Score. Igår då så jobbade jag. Hade en del sura kunder men jag fick lite beröm av chefen. Jag sög åt mig allt eftersom jag aldrig hört henne säga nåt åt det snälla hållet till någon. Efter en dags arbete åkte jag hem till Z, som hade gjort iordning en liten mat/drink-bricka. Så vi satt på hennes trädgård och pratade, åt och drack.

Sedan tänkte vi ta en promenad, och tänkte att lika gärna kan hämta Linda på jobbet när vi ändå är ute och går. Z bor i Backa, Linda jobbar i Kärra. Hur bra som helst. Vi gick i rask takt och det tog 1 1/2 timmar innan vi kom fram. Vi tänkte åka buss tillbaka då vi redan hade ont i benen efter allt jobbande, men Linda föreslog att vi skulle gå tillbaka, and we did! 3 timmars promenad! Känner mig riktigt duktig. Somande fort som satan när jag kom hem.

Och nu är det söndag. Idag ska jag plugga en massa och ta kort till fotografikursen som ska vara klart imorgon. Mitt ämne är "vårtecken" så det blir ju inte så svårt att ta kort på. Men först nu ska jag göra mig iorgning och åka till slottskogen och ha Picknick med min mamma och hennes man.
So long

image13
                               Z med fikat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0