Ut

Igår jobbade jag hela dagen. 10-19. Helt slut var ajg men hade lovat att jag skulle med Sarita och Z ut, så så blev det! Vi gick till Valand, för att saritas pojkvän ahde bal där. (Han var iofs på festvåningen så vi såg ju honom ändå inte). Och vakten var helt sjukt dryg. Näe, ska hitta nåt annat ställe att gå ut på. Valand är ju inte direkt det bästa man kan hitta.
Så där var vi och dansade en stund. Vid halv 3 tiden var jag sjukt trött och hungrig så vi stack. Fast Z stannade och pratade med bartendern som hon flörtat ett tag med.

Jag, Sarita och hennes pojkvän gick till Mcdonalds och käkade och sedan åkte vi hem. Jag höll nästan på att somna på spårvagnen. Och sen blev jag sur som satan, för att - När spårvagnen är vid min hållplats har flera personer tryckt och de flesta står upp för att gå av (näst-sista hållplatsen). Chaffören saktar ner, men, gasar sedan igen och kör förbi!!
VAD I HELVETE? Så jag fick en hel hållplats extra för att komma hem. Jag frös sjukt mycket och svor för mig själv hela vägen. Somnade fort och sov til klockan 2. Har alltså sovit bort halva dagen. Resten ska spenderas med pluggande.

Kommentarer
Postat av: Datharmadbolle

Sarita och hennes pojkvän....sounds gid. And odd. Men mest gid.

2008-05-19 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0