MTV Europe music awards

Nu spelar jag in Europe awards eftersom jag vill kolla på världens bästa serie - Criminal minds, och sedan Hells Kitchen. Så Europe awards får jag kolla på nån annan dag. Och så kan jag ju spola förbi reklam och dåliga framträdanden. Men kvinnorna regerar på galan ikväll, och de är grymma! Kommer säkert bli en bra gala.
En sak som jag stör mig på under alla galor är att de flesta alltid säger "first and most I wanna thank God. And Jesus Krist." Så irriterande har det blivit, och eftersom jag tänker på det blir det ännu störigare.

Hur som helst har jag vart ledig idag. Jag var inne i stan en stund, köpte en mascara från världens bästa Make up store och en klänning på Gina tricot. Sedan åkte jag och solade och sedan har jag vart hemma. Nu är jag jättetrött och jag ont i hela kroppen. Kanske hela veckans jobb som hinner ikapp? Hoppas iaf att jag somnar relativt tidigt ikväll (11-12 är tidigt för mig), så jag är inte-jätte-dödstrött på jobbet imorgon. Börjar 7 så jag får gå upp 5. Men det blir iaf en rolig dag imorgon! Först ska jag jobba 7-14, sedan ska jag hem och fixa mig, åka hem till Gudmor en stund och sedan åka in till stan och ha en dinnerdate men min vän Z. Så det ska bli riktigt kul. Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0