en sån där....

1. Vad heter du? Nathalie Therese Lindström
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte... Jag e nöjd med Nathalie
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mamma har alltid velat ha en dotter som heter Nathalie, så det fanns inga andra alternativ.
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? -89
6. Vart bor du? Göteborg
7. Bott utomlands? Ska flytta till USA i mars
8. Flyttat antal gånger? 11-12 tror jag. På 17 år...
9. Vart skulle du vilja bo?Penthouse i NY
10. Vilken skolklass? Tog studenten i juni
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Försvarsadvokat eller lärare (?)

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
174 cm
2. Hur mycket väger du? Väger mig inte faktiskt
3. Hårfärg och frisyr? Mörkt nu. Ganska långt. är naturligt blond annars
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? hmm...svårt val.
6. Minst nöjd med? ...öhme...får tänka på den en stund. Mitt nagelbiteri kanske?
7. Skostorlek? 40
8. Glasögon? Naj
9. Gar du några piercingar/tatueringar? ja i öronenoch naveln
FAVORITER
1. Filmer? The other sister, Liar Liar, Dum&dummare 1&2
2. Låtar? Sick and tired-Anastacia, Leader of men-Nickelback
3. Årstider? sommar
4. Mat/dryck? Lax, kyckling...En viss köttgryta mamma gör
5. Djur? ...Katt?
6. Färg? Blått, rött, svart
7. Parfym? Fuel for life - Diesel
8. Tv-program? Vänner, Nip/tuck...Hells kitchen...christine...
9. Ämne i skolan? Samhäll, rättskunskap
10. Sysselsättning? shoppa., gå ut..gör allmänt kul saker

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min bruna skinjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar
3. Favoritfärg på kläder? olika
4. Favoritmaterial på kläder? bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Snygga stövlar, en skitfin klänning
6. Favoritaffärer? HM?
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Kläder? typ...3 tusen
8. Favoritmärke? Betsey Johnson!! Hade jag vart rik hade jag rensat lagret där
9. Vad har du för byxstorlek? vet inte riktigt hur man räknar sånt
10. Vad har du för tröjstorlek? 38-40

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Ivan Lucic
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Ipod. Nycklar
b) Jobbväska just nu? jobbkläder
c) Handväska eller liknande just nu? Massa skit. Tuggummi, lypsyl, kort, mobil
3. Vad är du beroende av? choklad
4. Vilket land kommer du i från? sverige, Kroatien, Makedonien
5. Vilken sorts lipsyl använder du? ACO
6. Vad tror du på? Mig själv
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? vette fan asså...är mer buddist kanske?
8. Vad köpte du senast? Fuktkräm & örhängen
9. Har du nåt husdjur? en katt som bor hos sarita
10. Var bor du? hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0