Inlägg om allt möjligt

Nu är det en hel vecka sedan det var lödag sist och denna veckan har gått jättefort...
Fan vilket underbart väder det är idag!!! Man behöver inte ens ha jacka på sig! Våren verkar ha nått Götenorg!

Jag är trött som satan men det verkar ändå bli party för mig ikväll. Om jag orkar. Får väl dricka  energidrickor och käka massa kaffebönor så jag orkar. Jag har sovit 3-4 timmar de senaste 4 nätterna, jobbat hela dagarna med dementa gamlingar, kommit hem helt död i kroppen/huvudet och kommit hem till en skrikande bebis...Så får se om jag har några krafter ikväll.... Imorgon är jag iaf ledig så då ska jag sova ut! Sen får jag hitta på nåt att göra på dagen.
Idag fyller Saritas pojkvän år så de har vart och spelat paintboll!! Någon jag velat göra forever! Men eftersom jag jobbade nästan hela dagen kunde jag inte hänga med...Men nån gång ska jag göra det!

Och varför är det aldrig några bra program på helgerna?? Det enda som jag kollar på nuförtiden på helgerna är The City och Sanningens ögonblick.. Allt annat är ju bara dåliga repriser på dåliga program...Kan dom inte visa mer filmer?

Nu ska jag iaf äta lite mat och slappa i soffan, sedan får vi se om jag orkar ta med hem till Z....

Kommentarer
Postat av: tres

ja han har ju blivit asmkt snyggare och skitlugn så kan nog verka bögig :P ja låter jättemys med grill

2009-04-04 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0