Barnavårdcentralen

Imorse var jag med mamma på barnavårdcentralen. Vi satt inne hos barnmorskan i typ 40 minuter men sen skulle David ammas flera gånger så vi var där i över 2 timmar. Sedan väntade jag utanför med barnvagnen medan mamma gick in i affären och handlade. Under dom 5 minutrarna kom det fram 3 tanter som skulle titta på pojken och ställa frågor som "Hur gammal är han" och "vad vägde han"?
Varenda människa har frågat vad han väger och jag förstår inte varför?
Han vägde 3545 när han föddes och det är ju helt normalt. Fattar inte varför det är så intressant...
Nu ska jag iaf snart äta och sedan kommer min moster och mina kusiner hit. Ikväll ska jag hem till Zelina och sen ska vi ut.
So long!

Kommentarer
Postat av: Tres

haha ja lite udda fråga :P Jag hade nog frågat hur gammal å namn å typ "får jag adoptera honom?" men kanske inte skulle våga? :P

2009-02-20 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0