Barnvakt

Igår var jag barnvakt. Min gudmor (mammas kusin) skulle ut och jag skulle passa hennes två döttrar som är 8 och 10 år gamla. Vi åt mat och kollade på massa DIsney channel och Körslaget. När det var slut somnade båda barnen och jag kollade på "Nära och Kära". En film med Meryl Streep som var ganska bra. Slutet förstörde lite tycker jag. Sedan lånade jag även med mig "Ps I love you" filmen och boken. Nu har jag sett filmen (Igen, såg den sist jag var där i höstas oxå) och boken ska jag började läsa imorgon. Det är nog min favorit-kärleksfilm. Den och "The other sister" med Juliette Lewis är så jäkla bra! Alla borde se dom...

Kommentarer
Postat av: Tres

svar: ah den är asbra!! Men man blir lite påverkad när man gråter och skrattar om vartannat :P



Måste också läsa boken! :)

2009-01-26 @ 10:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0