Lista från Therese

Här kör vi en liten lista som Therese skickade. Jag har tråkigt och orkar itne kolla på Oprah så jag fyller i den här istället!

1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan 25

2. Vad tror du du gör om fem år?
Pluggar och extrajobbar nånstans. Är nog itne kvar på mitt nuvarande jobb

3. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Zelina

4. Vem tillbringade du senast natten med?
Zelina. Var hos henne igår och sov över

5. Hur lång är du?
174 cm

6. Vilken är den senaste filmen du sett?
Changeling och den var bra

7. Vilken är den senaste serien du såg?
Ellen Degeneres show om det räknas

8. Vem ringde du senast?
Zelina

9. Vem ringde dig senast?
Mamma

10. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag tänkte komma till dig isf?"

11. Vad handlade senaste samtalet om?
Om när jag skulle träffa G och vart

12. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringer om det är mycket jag vill säga. Ringer inte för nån liten grej
 
13. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

14. Har du några syskon?
Jepp, 3 systrar, en lillebror

15. När såg du senast din mamma?
1 timme sen

16. Vilken ögonfärg har du?
Blåa

17. När somnade du igår?
12-1 tiden. Somnade till en film

18. När vaknade du i dag?
7 av att mamma ringde. 8 för att de borrade i lägenehten bredvid. 10 över 8 av att det knackade på dörren. halv 9 för att det borrade. 9 för att det borrade. Då gick jag upp.

19. Tycker du om julen?
Bästa högtiden på året!

20. Vilken är din favoritjulsång?
Holy night? JOsh groban gör det gryyymt!

21. Vilken är din favoritplats?
Göteborg

22. Vilken plats föredrar du minst?
skogen?

23. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gift, barn, karriär. hoppas jag iaf

24. Vad skrämde dig om natten som barn?
...mörker lite

25. Har du några fobier?
nae..Tror inte det....jag e bara rädd för normala saker som att nån ska dö och sånt

26. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Zelina när hon berättade om sin Holland-resa :)

27. Hur stor är din säng?
160 cm bred

28. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

29. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

30. Hur många kuddar har du i sängen?
2

31. Hur många länder har du bott i?
Ett, Sverige.

32. Hur många landskap har du bott i?
2

33. Vilka städer har du bott i?
Göteborg, Falköping (ett halvår i falköping. Passar ingen storstadstjej!)

34. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

35. Är du social?
Jadå det kan man nog säga

36. När var du senast på fest?
Var ute i fredags om det räknas

37. Vilken är din favoritglass?
Choklad. Ben ´n Jerry

38. Vilken är din favoritefterrätt?
Glass

39. Tycker du om kinamat?
Jodå

40. Tycker du om kaffe?
Yes

41. Vad dricker du till frukost?
Helst apelsinjuice. Kan inte dricka så mycket när jag är nyvaken

42. Vad äter du till frukost?
Gröt eller filmjölk

43. Sover du på någon särskild sida av sängen?
Ja, längst in mot väggen

44. Kan du spela poker?
Ja.

45. Vilka kortspel brukar du spela?
vet inte...blandat

46. Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte det?

47. Tycker du om sex?
Again; Vem gör inte det?

48. Är du en beroendemänniska?
Nej. eller vad menas med det?

49. Känner du någon med samma födelsedag som din?
yes

50. Vill du ha barn?
Yes

51. Vad ska dina barn heta?
I do not know...

52. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite frnaska, lite lite kroatiska

53. Har du någonsin åkt ambulans?
nope.

54. Har du legat på sjukhus?
Inte mer än när jag föddes

55. Föredrar du havet eller en bassäng?
Hav. eller? nej båda.

56. När badade du senast (utanför badkaret)
i somras?

57. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, skor..och såna tjejgrejer

58. Vad spenderade du senast pengar på?
Fikagrejer med till Zelina

59. Äger du dyrbara smycken?
Ja

60. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Criminal minds, Vänner, Nip/Tuck, Christine

61. Kan du rulla med tungan?
Naj

62. Kan du skela?
Ja

63. Kan du vifta på öronen?
Nej

64. Vem är den roligaste människan du känner?
Men...svår fråga. Det är ju relativt. Alla mina vänner är asroliga, men på olika sätt 

65. Sover du med gosedjur?
Nope.

66. Hur många kuddar sover du med?
2

67. Hur många timmar sover du per natt?
beror på om jag jobbar tidigt. Jobbar jag tidigt sover jag ca 5 timmar. Annars typp 7-8

68. Vad har du för ringsignal?
En nickelback låt för tillfället

69. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mina första skor och lite sånt

70. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Blommor

71. Vad finns närmast dig?
Ett bord med lite grejer på

72. Flirtar du mycket?
Vet inte. Tror inte det?

73. Kan du byta olja på bilen?
Ja

74. Har du körkort?
Nej.

75. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Lite svårt utan körkort.

76. Vilken var den senaste boken du läste?
Skadad. Jättehemsk bok!

77. Läser du dagstidningen?
Ibland på jobbet

78. Prenumererar du på någon veckotidning?
Cosmopolitan.

79. Dansar du i bilen?
Kanske ltie ibland :)

80. Sjunger du i duschen?
Nej

81. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The voice ♥

82. Vilken låt lyssnade du på senast?
Leader of men - Nickelback

83. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En liten shoppinglista

84. När var du i kyrkan senast?
kommer inte ihåg...

85. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Jill

86. Har du varit kär i en lärare?
Nej

87. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två veckor.

88. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte...

89. Vad vill du ha i en partner?
Vet inte...Nån som passar mig och får mig att må bra helt enkelt.

90. Hur långt är ditt längsta förhållande?
Har än så länge inte vart intresserad av långa förhållanden

92. Varför brukar dina förhållanden ta slut?
Jag blir aldrig kär så är därför isf

93. Har du någon stor dröm i livet?
Ha ett grymt jobb där man kan utvecklas hela tiden. Hjälpa människor. Resa mycket. Få barn.

94. Tror du på mening med livet? Vilken är meningen isf?
Meningen emd livet är vad du vill att det ska vara.

95. Vad vill du bli?
Vet inte, men vill jobba med människor.

96. Vad vill du absolut inte bli?
Arbetslös. Uteliggare...Jobba på nåt skitställe som typ cafe hela livet. uuuusch.

97. Vad ska du göra idag?
Träffa gudrun. kanske sola.

98. Vad gjorde du igår?
Jobbade och sen hem till Zelina.

99. Har du bra minne?
Yes

100. Vilken var första frågan i den här listan?
Hur gammal är du om 5 år?

Kommentarer
Postat av: Tres

låter fucking fönny :D

2009-03-11 @ 12:02:02
Postat av: Tres

svar: socionom här i gbg. Aldrig varit så säker på nåt innan, hihi :) Hoppas verkligen jag kommer in =)

2009-03-18 @ 17:03:54
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0